20 Haziran 2022 Pazartesi

Şef İbrahim Tunuslu; Yerel Ürünleri Tercih Edin

 Şef İbrahim Tunuslu; Yerel Ürünleri Tercih Edin


Executive Chef İbrahim Tunuslu: Kompostlama çözümleriyle yaratıcı olun. Kompostlama, yiyecek artıklarını değerlendirmenin her zaman kolay yoludur. 

Yerel kompost yapıcıları bulmak için belediyelerle, kooperatiflerle çalışmak, yerel ilkokullar, liselerle ortaklık yapmak ve öğrencilerin bahçe-mutfak programları için kompost sağlamakla işe başlayabilirsiniz. 

Karbon ayak izini sınırlamak ve yerel ekonominizi desteklemek için ben tedarik ürün seçimlerimde yerel ürünleri, coğrafi işaretli ürünleri tercih ediyorum. Plastik ürün kullanımımı azaltıyorum. Suyu ekonomik kullanmak için fotoselli sistemleri tercih ediyorum.

Malzemelerin Geri Dönüşümü

Menülerimi oluştururken bir malzemenin her bir parçasını kullanmayı tercih ediyorum, malzemeleri geri dönüştürmek gıda israfını azaltmaya yardımcı oluyor ve yemekleri hazırlarken mümkün olduğunca yaratıcı olmamı sağlıyor. 

Kokteyl programı için şurup ve garnitür yapmak için bir tabakta kullanmıyorum, ayrıca et ve sebze artıklarını çorbalar ve diğer yemekler için stok yapmak için kullanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Et Nedir? Et Çeşitleri Nelerdir? Et'in Özellikleri...

  Et Nedir?  Et Çeşitleri  Nelerdir? Et'in Özellikleri... Türk aşçı haberleri ve güncel mutfak haberleri olarak aşçılık kütüphanesinde &...